Wrong Turn 3 (jaa.. jag sa 3)

Igår såg jag att Wrong Turn 3 hade kommit ut. Den första filmen är en av mina absoluta favoritfilmer och jag blev så satans besviken på den andra filmen, men tänkte ge den här en chans. Jag såg 5 minuter, sen ville jag ta livet av mig.
Om ni tyckte att Wrong Turn 2 sög, då vill ni väl inte ens se framsidan av den här filmens omslag. Tyvärr var det där 5 minuter som jag aldrig kommer få tillbaks. Aldrig.
Dom där 5 minuterna sög mer än hela Snakes on a Plane.
För det första så var skådespelarna inte ens några skådespelare, dom var amatörer som inte ens förtjänar att vistas bland folk, dom förtjänar inte att ha något jobb, så dåliga var dom. Sen manuset? Skojjar dom? Det var det sämsta jag någonsin varit med om. Och varför ska det alltid vara boobs eller liknande i filmer nu för tiden? Det gör inte filmen bättre, det räddar den inte. Och bimbon som tog av sig sin jävla bikiniöverdel blev skjuten med en pil genom sin boob som en kille hade sin hand på och fick därför pilen genom handen också. Sen blev bimbon skjuten i ögat med en till pil så ögat ploppade ut. Allvarligt... dom försöker få det att vara coolt och äckligt men bara misslyckades totalt.

Fuck you all som jobbade på Wrong Turn 3.



Kolla, till och med den här bilden är en av de värsta filmposters jag någonsin sett.


Betyg: 0 av 10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0