Paranormal Activity

Den är en av de hetaste snackisarna på Twitter, sägs vara en av dom läskigaste filmerna hittills och jämförst med Blair Witch.
  Var den så bra som alla säger att den är? Nej. Men den sög inte.
  Om man sett Blair Witch så står man ut med filmen, annars är den långtråkig. Med tanke på att den ska vara "riktig" och "hemmagjord" så pratar dom väldigt mycket och det händer bara saker under natten. Småsaker. Men om man är riktigt inne i filmen och inte har några störningar som tv, radio eller personer i huset så blir den läskig. Man ska kolla igenom hela filmen på en gång och inte pausa, den blir som bäst då. Under dagen pratar dom om bakgrundssaker som man behöver veta för att filmen ska bli bättre, som att Katies hus brann ner när hon var liten och inget gick att rädda. Man behöver veta allt för att förstå och för att lära känna huvudpersonerna bättre.

Jag har svårt för att betygsätta filmen med tanke på att jag inte riktigt vet om jag blev rädd eller inte. Jag kollade på den imorse och var helt skakis men han inte kolla på hela. Sen när jag kom hem från skolan och kollade på resten var den inte lika läskig. Kanske beroende på att jag hörde mamma ute i hallen och tvn i vardagsrummet var på.
  Man kommer ha olika åsikter om filmen, alla kommer tycka olika, ni får ju kolla på filmen och se vad ni tycker.


Se trailern här.








Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vad läskig den va! läskigaste filmen jag sett på länge!!!11

2009-11-29 @ 15:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0