Twilight: New Moon

Yes, lite sent men jag såg nyss klart på New Moon. Mycket hud var det.. Jag vart tvungen att skratta lite då och då, jag tyckte det var så töntigt. Men annars var den helt okej, inte JÄTTEBRA som alla säger utan.. helt okej. Den första var bättre, det var mer spänning och action. Den här var lite smått tråkig och väldigt lång!
Jag vet inte vad jag ska säga för något mer om filmen. En jäkla cliffhanger i slutet iallafall men de flesta Twilightfansen vet väl antagligen vad som kommer hända.

SE TRAILERN HÄR.






Betyg: 6½ av 10


Kommentarer
Postat av: Anonym

twilight!!!!!!! bästa filmen i världen!

2009-11-27 @ 20:29:48
Postat av: Bella

"såg nyss klart" såg du inte den på bio?

2009-11-28 @ 11:56:36
Postat av: Elin

SV: Nope, jag kollar på internet. För det mesta ;)

2009-11-28 @ 20:20:20
URL: http://castiel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0