Nytt: All About Steve

Jag har väntat länge på den här filmen, och har redan skrivit lite om den i ett tidigare inlägg då jag bara la upp trailern. Nu har den kommit ut på bio och jag kollade nyss klart på den.
  Jag älskade verkligen den här filmen och visste att jag skulle det första gången jag såg trailern. Den var så söt och rolig och smart. Sandra Bullock lyckas alltid få till sin roll på det bästa sättet, man älskade henne efter första minuten.

SE TRAILERN HÄR

SE FILMEN HÄR (Jag kollade på version 23)




Betyg: 9 av 10


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart ser du alla filmer nånstans? Ja vill så gärna se den här filmen!

2009-11-28 @ 11:57:49
Postat av: Elin

SV: Jag kollar oftast på movie25.com, om jag inte hittar nåt där så brukar det ibland finnas på surfthechannel.com :)

2009-11-28 @ 20:24:52
URL: http://castiel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0