Star Trek '09

Jag har verkligen börjar gilla denna film, jag såg den för kanske någon vecka sedan efter att jag hade vunnit den över nätet.
   Första gången jag såg den så tyckte jag att den var bra. Jag är inte så inne på hela Sci Fi grejjen, jag brukar inte kolla på sånna filmer men den här hade lagom mycket samtidigt som den hade en massa komedi och action.
   Man behöver inte veta någontin om Star Trek för att se filmen, man behöver inte veta något om karaktärerna, historien bakom allt eller ha sett serien för att förstå filmen vilket jag tycker är skitbra! Speciellt när dom gör en film baserad på en jättekänd kultserie. 
   Dessutom tycker jag att Chris Pine och Zachary Quinto var skitbra, J.J. Abrams gjorde ett skitbra jobb med hela filmen. Effekterna var bra och när man såg lite behind the scenes så uppskattar man filmen ännu mer när man ser exakt hur dom gjort och det var så smarta enkla saker som man inte tänker på.


SE TRAILERN HÄR






Betyg: 8 av 10



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0